Du kan alltså dansa - Hej!

Välkommen till min blogg. eller vad man nu ska kalla den... jag föredrar att kalla den för ´mitt lilla gula paket´ - en annan uttryck för min dagbok.


Eh, skriver jag dagböcker..? alltså, om jag verkligen skriver i det lilla gula paket, gör jag det?  - Ja, det gör jag. Det lilla gula paketet är för tillfället. Och sen blir det en gul paket till. och så en ny till. Sammanlagt har jag minst 358 gula paket (lite ironi kanske men). pengar flyger iväg för varje gul paket som jag köper... så "blogg" har fått mina sedlar att tappa vingarna och stanna kvar i min  plånbok. det är gratis. tänk dig, att det kan vara gratis att släppa ut känslorna och sen stänga luckan på paketet så känslorna inte hamnar i en igen - härligt! Nu slipper jag åtminstone köpa en ny bok, dagbok alltså. av färgen gul.


Nej, vi skippar dessa krångliga förklarningar om ´mitt lilla gula paket´ och kommer fram till att jag faktiskt har tänkt och börja skriva blogg, nej, börja skriva i mitt lilla gula paket.


Här kan det dyka upp fantatiska, sorgliga, gråtande, glada paket - som är av färgen gul. så håll utkik efter om ett gult paket med text plötsligt dyker upp - även om det inte blir varje dag. fyllda med känslor som jag helst inte pratar om - utan helst skriver ner det i mitt lilla gula paket.



29266-5



Välkommen till mitt liv - i ett gult paket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback