På väg - till Gagnef. Äntligen!

Imorgon ska det ske. Då är man och förblir hemma i Gagnef en hel helg - känns som att det var för 602 dagar sen, men det var i somras som man sist vart där.
Ska bli häärligt och träffa pappa igen. Opus också, förstås. Då blir man väl omkringad bland karlar som det oftast blir när man väl reser till Gagnef - 4 karlar runt omkring en. En pappa, tre hankatter och så jag.

Nu var det tomt i huvudet. Håller mig till msn-världen än så länge. Tills jag kommer på nåt vettigt och säga här. men! en sak kan jag iallafall skrika rakt ut: GODNATT!

Gott folk. Kan iallafall säga veckans mening: "Du är en ängel."
Och en mening till, förra veckans mening: "Jag tycker om din blogg."
Tackar och bugar, jag!

godnatt och dröm vackra drömmar - själv ska man drömma om Gagnef. Och kanske om Tomas, om hjärnan tillåter det - kan vara lite farligt.

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: :P

14is

2005-11-24 @ 22:29:14
Postat av: =P

14is

2005-11-24 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback