Winegums i mini-förpackning = en fröjd för ögat

och för tungan. smaskigt.

Hittade en sådan mini winegums i en liten förpackning idag på Konsum. en så söt förpackning att jag bara slet åt mig den. kommer från märket Bassett´s och det betyder himla gott som det ska vara av den äkta varan.

Men måste precis allt bli mindre i form nu för tiden..?
Bl.a. Mp3 spelare, mobiler, datorer, midjemåttet, klädstorlekar, bilar, hårddiskar, diskmaskiner, spritflaskor, handväskor och en massa grejer. och så godis-förpackningar.

Teven har däremot vuxit till sig. även lågprisförpackningar t.ex. med köttbullar av märket coop. och en massa annat.

Nu är det nog med små-stora snacket, och ska nu komma fram till huvudämnet. däremot lyder rubriken inte just huvudämnet... hm. men.

Huvudämnet är godnatti och dröm söta drömmar.


Tack för mig - sov gott!


Kommentarer
Postat av: CrazySigge

Wingum är ett måste i mitt liv ;D Ska du inte ta å skriva nya blogg va!?! :D Kram

2005-11-12 @ 15:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback