är Hon smart - den dära Ludi?

Det här ämnet. skulle det va intressant och läsa om, kanske..? - det tror jag, det!
om du tror att det är så intressant med en sån dum text som själva dumheten, så varsågod - fortsätt läsa...

Hela det där med smarthet. är det viktigt att vara smart?
Nja, det beror nog fullt ut på situationen - vart man befinner sig och vem man snackar med.

Är det en kille som man tycker så särskilt mycket om så försöker man - i vanliga fall som mest - verka som om att man visste det och annat. Alltså, att man visste bäst på vår moderjord. Men saken är den - att killar mest faller ner på ens knän när det gäller dumma blondiner (jo, det är sant - det har oftast fungerat hittills).

Nu kommer det nog upp en miljontals (om det är så många som läser det här, vet jag inget om men ändå) tankar som att
"att det alltid fungerat..?! alltså är den dära Ludi dum i huvudet..!" (ur huvudena av så kallade dumma människor)
eller
"att killar ens kan falla ner på knän för sådana dumma hönor - ofattbart!" (ur huvudena av så kallade nickdockor)
eller
"det där är absolut inte sant!" (ur huvudena av så kallade icketroende)
eller
"men snälla nån, den dära Ludi är inte dum i huvudet - däremot är all snack det" (ur huvudena av så kallade de-som-känner-Ludi)
eller först en skratt och
"jag förstår Ludi, helt enkelt" (ur huvudena av så kallade de-som-förstår-Ludi)
eller först en fniss och sen efter ett tag
"hm, *fniss*... jo, jag tror på allt Ludi säger! Faktiskt." (ur huvudena av så kallade de-som-är-öppna-för-allt)
eller
"ja, vad ska man tro..? tror att jag ska spela dum... och säga att jag inte ens förstår någonting av det där Ludi nyligen sagt" (ur huvudena av så kallade de-som-verkligen-förstår-Ludi)

A
lltså, vad har du förstått..? Vilket "huvud" tillhör du..? Vet du inte - ta reda på det (= välj bara den mening där överst som stämmer in mest på din tanke).
Men saken är den att jag gillar och spela dum, och det speciellt när jag är nyfärgat - i en nyans av blond. speciellt för de som är lika dumma som dumma människor är. de går på allt.

Det är bra att kunna spela dum ibland - då slipper man det man vill slippa. Hoho.

ni som hajar det där - fortsätt så! det får bli vårt hemliga språk.

ni däremot som inte hajar det där - färga håret blont. på så sätt förstår du Ludi i egen hög person.




T
ack för mig - och presentationen av... vänta lite, måste fnissa lite först... jo, mitt blonda hår.

p.s. gillar du någon, spela dum - du vinner på det d.s.


Kommentarer
Postat av: dalnummer

tur att jag är så godtrogen och enfaldig av mig. så jag sähger att jag förstår dig helt om du kan förstå mig med :)

2005-10-26 @ 11:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback