Big Brother - storebror ser dig och även jag.

Oh. imorgon drar man upp till Gagnef igen. Gud, va man längtar - hela familjen åker dit och firar påsken däruppe, vilket jag väntar med spänning.
Tomas har nu redan åkt upp till Uppsala men jag klarar mig - rätt bra så! hoho.
Öh, ett påskägg måste jag iallafall fixa åt mig själv (med en massa godis) men det fixar jag på vägen... Ifall man hittar någon krossad påskägg (med bensintäkta godis i) på vägen dit, vem vet?!

Ja, idag hade man hamnat i ett aerobic-pass med Selling. Gud, det var inte som jag hade tänkt mig.. (!!)
De flesta kunde stegen skitbra medan jag och Selling fick försöka hänga med, men det gick ganska bra trots allt. Gillade en speciell "steg-rytm" där man knuffar-hoppar-knuffar åt sidorna och så vidare.
Tränaren märkte mycket väl att vi var nybörjare och visade då åt vilket håll vi skulle ägna oss åt steget och så, det gick hyfsat iallafall. hela 55 minuter med att tänka hur man skulle "stega" fram samt försöka behålla konditionen (vilket tog på krafterna och hjärnan), pratade lite med tränaren efter passet och hon sade att det bara var att hänga med i några pass till så man lär sig stegen. Så, ut ur salen gick två illröda tomater till slut, med glada. Vi klarade det! Halleluja!
Men vi väntar nog med nästa sådant pass och vänder oss tillbaka till "det vanliga" bas-jympan så länge...

Åh, måste bara kommentera Big Brother-Anton...
Hur DUM får man vara..?! han ser bra ut men bara surar - som när man råkar stoppa in en citron i munnen. visst visst, det är alltid bra att visa vad man gillar och inte gillar, men att ens våga "säga åt" någon att inte helst uttrycka sig genom att göra bort sig inför TV.
Alla de, i Big Brother, har valt en sak och det är att de ska försöka leva i det huset så länge de bara kan samt VARA sig själva, även om man liksom blir lite mera "knäpp" i det där huset p.g.a. isoleringen och allt annat. ja, har man valt det själv så får man acceptera att man är och förblir en försökskanin - även om man då gillar någon. och inte bara bli sur. Fyfan.
Nåväl, visa ditt leende lite mer annars så får du gärna åka ut - för min del.

Nähä, nu får man skaka på rumpan och sen stoppa händerna i diskvattnet samt börja diska (en hel hög disk, även om söta Tomas diskade en del idag då jag var borta) så man inte får något dåligt samvete över den här söta lägenheten.

29266-49
(kycklingen från Big Brother - man ser att det är en man som gömmer sig under pälsen, ho ho)



Tack för mig - och GLAD PÅSK, kära folk!

Kommentarer
Postat av: saraj

Tack tack! Det sporrar mig bara ännu mer att fortsätta fotografera!

Ang. väskan, ja det är från Åhlens... Jag är nu inne i mönster-perioden. Vill bara ha mönster-plagg, väskor, med mera... :D

Välkommen tillbaka!

Glad påsk, förresten!

Postat av: Charlotta

jo, allt är bara bra med mig, jätteskönt!
:) ses nog till helgen, då är många där i örebro. kanske man ses i vimlet? :)
kramar

2006-04-16 @ 17:04:44
URL: http://smurfcelibaten.blogg.se
Postat av: sess

mmm, o snart om 2 dagar aker jag hem igen :( hehe, :P puss o forresten ar allt bra m dig? ;)

2006-04-16 @ 20:50:48
URL: http://splendya.blogg.se
Postat av: sess

ja, tva dagar har gatt... just nu i prag, tjeckien. vantar pa flyget som gar kl ett .. usch. jaja. hemma i sverige kl tre... na vill inte. -surar- :p jo allt ar bra har, ja men tyngden kommer igen nar skolan narmar sig, imorgon borjar jag skolan igen.. grr. puss

2006-04-18 @ 10:00:39
URL: http://splendya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback