Inget speciellt - om man läser som vanligt.

Alltid något, det.
Har egentligen inget och berätta här ikväll. Inget speciellt som har hänt här omkring mig. förutom att jag varit hemma hela dagarna och kvällar i rad nu och trivs med det som fisken i vattnet.
Oha, jovisst skulle träffa Julia (en annan Julia alltså) ikväll men blev inget. Vi har likadana namn samt är likadana...
alltså först sade vi klockan åtta, men sen ändrade jag till lite över tio pga älskade O.C. och sen ändrade hon till imorgon istället - det var lika bra, det. hoho.

Det är så skönt och bara vara hemma. och det ensam. Tomas är bortrest i Uppsala och sen Härnösand (eller var det Sundsvall) på jobb så var man ensam från igår, bara tog vara på det och saker fick ske som jag ville. himmelhärligt.
Men nu var man uttråkad, så kom på det här... Men! har ju inget vettigt och säga. Så lite problem kan det bli.

Hm. Efter att ha kollat på dessa två avsnitten av Sex and the city *lovely* ikväll så börjar man undra hur singellivet var... Jo, man festade en del samt gick ut rätt ofta. gjorde saker som man inte gärna gör nu för tiden. Men att jag trivs så bra med tillvaron just nu så vill jag inte dit till singellivet igen. har ju någon som jag tycker så väldigt mycket om - ja, gott folk, ett år har gått men känslorna har inte gått över för det.

Förlovning och allt sånt, det är mycket säkert att det är himmelhärligt men det gäller inte för mig. Inte just nu iallafall. Vi har ju bara varit tillsammans i ett år, så det får vänta - även om folk tycker det är lite märkligt att jag inte vill tillägna mig åt det än. Livet är långt nog och tillräckligt rik än.

Hm hm. Förresten! Hittade (äntligen) en bred svart hårband... i Stockholm i förra veckan. Gud, vad ögonen drunkade i vimlet av dem, det vimlade med folk överallt och banden togs upp av köpare en efter en. köpte naturligtvis ett av dem just då som jag precis hann ta åt mig innan någon annan tog den. Halleluja!

Nej nej. nu får det räcka... Ganska kasst gul paket den här gången men äh, det får man tåla vissa dagar då det händer inget speciellt (förutom i hjärnan då man vimlar runt i tankar).
Oh ja, för er som undrar, musiken går fortfarande men det har tystnat något... Tack och lov för det.

Det gör mig glad att allt är bra med Dig igen. Livet leker återigen för din del, vad kan vara bättre än det. Inget. Jag gör dig sällskap någon dag så får du och jag leka i sandlådan.
Sist men inte minst, vad kan man göra när hemlighetsfacket (i hjärnan) fått ett litet avslöjande i sig från någon annan. som man så gärna vill berätta det för någon särskilt därute..? hm. bara att stå och hålla tyst som en idiot, antar jag.





Tack för mig - så ensam men samtidigt så himmelsglad.

Kommentarer
Postat av: Askungen

go morgon - sockermessar lite med sockerberoende av hjärnstimulation idag -

torsdagsmorgonen - med solen skiner - vaknar lite - men sover då och då - mörknar det här hemma -

softigt - vaknat - fått smoothiefrukost i mig - och vad ska du ha för dig idag då?

ses med en annan julia eller? jo veckan har det varit fullt fart - bankärenden - stimulation av folk - telefonsamtal - långa mail till nära och kära -

snart närmar det helgen - men krillon ska komma hit ikväll - och få sin gratis klippning - M har jobbat som frisör i sitt hemland så - en fördel att ha han till frisör -

Vad har du haft för dig på Bråkarmakargatan i veckan? Föreläsningen i måndags inställde in för fåtal folk kom - blev Hamncafet med Antonia -

Helgen har varit godkänd - varit ute på vimlet i lördags med ostbrickakvällen med tjejerna hos Antonia - på Frimis - dansat och druckit lite -

Du då? Din helg - vad ska du ha för din helg?
Imorgon ska M ut på middagkalas - däremot jag ev ut med tjejerna imorgon - annars har vi fått några nya filmer - och softa i helgen för engångs skull efter sockerhögavarvet helatiden -

Idag ska jag ev besöka Annamaria en stund - och lyssnar på hennes händelse idag - hon ska vara med i NA tidningen - B-kändis - uppföljaren av hennes kattliv - Kul - helt slumpmässigt bara -

Ses!

Yeah!

Postat av: Askungen

Glad Påsk!

2006-04-07 @ 22:34:32
URL: http://isabelengwall.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hello.. du MÅSTE komma hit! och träffa mej och paula ..:D vi saknar dej.. eller jag kommer til örebro ngngång!! som sagt har jag inte glömt dej.. hehe.. Idag ska jag hälsa på en vän och snakka som vanligt:D ha det bäst

2006-04-08 @ 08:29:12
URL: http://www.prinsessan81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback