En kopp varm O´boy är som ett änglabarn - så god och så änglalik

Oha...

De senaste dagarna har det inte varit något vidare. Nej, om man ska vara exakt så har det varit så i 1 vecka och 1 dag nu... Är nämligen sjuk i virus, eller halsfluss eller versa visa. Något är det iallafall.
Det har bidragit med att man hostar (nästan) ihjäl sig utan någon ens effekt, ibland är man helt slut och orkar knappt gå upp eller så är man ganska pigg men kroppen vägrar att bli frisk...
Jag som inte ens tycker om att vara sjuk alls. Hellre stå ute i regnet utan regnkappa eller paraply och vara frisk och kry, än att ligga mysigt i soffan med duntäcke och ha en kopp med varm O´boy på bordet bredvid.
Öh, jag tar nog hellre med mig koppen ute i regnet iallafall... Jaja, skitsamma om det där nu, om den jävla O´boy-koppen.

Men vad jag längtade till O´boy när jag var i Vänersborg i helgen och såg fram emot dessa Fallens dagar där (men fick åtminstone en glas O´boy en gång där...).
Hela helgen ägnade man sig åt änglabarnen; Babe, Selling, Helena och Pea, och en massa fester som bestod av en massa roliga människor. Där hade man himmelskt kul! Vilket borde hyllas, eftersom det får mig att le varje gång jag tänker bakåt fram te dessa dagar...


H och T i bussen | K+N+F utanför Swania | S i fokus utanför Swania | Pusskalas | Häftiga åkturer i Trollhättan.

Tungkalas i taxin | S+H+Jag och i taxin | fest hos P | Jag och rolige N i skrattkalaset | Vi fyra.

Alla i skrattkalaset | fest hos J - hedrad fest! | P och Babe och J | F och N i pratkalaset | Två till i pratkalaset.

Gruppkram och skratt | Grimaskalas | Vill du bli smockad? | Skrattkalas återigen | fest hos P - hyllad fest!


Sen var det en HÄRLIG en-hel-dag i Den Gröna Kaninen-landet - Liseberg.
Min favorit blev faktiskt Balder, som fick det att knytas i magen och dessa dalar *upp,ner,upp,ner*, och den kunde man inte få nog av alls... Det bidrog med att jag och Babe, som bara var så tvungna, att åka en enda sista gång i nästan sista minuten innan vi skulle hemåt med spårvagn och sen buss. Ja, det var brist på tid men vi båda två hann, dessutom fyllde vi två Babes önskan med att sitta längst fram - rekommenderas!
Hela gröna dagen var super, tack tjejer! Längtar tills vi ses igen.


Vi fyra | Utsikten över Göteborg - Liseberg | Vi blir duschade | Jag och Babe i uppskjutet.
(http://artan.blogg.se har flera bilder, så vitt jag vet, om ni nu är så värst intresserade)


Urk, senast fick man iallafall, trots all protest mot Tomas, ta hostmedicinen efter vad de på sjukvårdsrådgivningen sa. Vad Tomas log då - att han "äntligen" fick något som jag var tvungen till... Där ska han få se, vänta bara. hoho.
Halleluja, snart far man till pappsen... Nåväl, alltså när man blivit frisk igen, det var det. Då drar man på direkten!
Oh, hoppas att allt ordnar sig. Det gör det nog till slut, trots allt, var det någon som sa - det måste jag börja tro på.

En ytlig fråga nu, ni som tittar på Mr Romance, vilken tycker ni är bäst - alltså snyggast?
En djup fråga, brukar ni någonsin tänka på om ni har något grej som ni gör som ni inte tror att andra gör eller ens tänker på?

Nu får det räcka, för den här gången. Tjopplihoppa!




Tack för mig - O´boyen tackar för sig också.

Kommentarer
Postat av: babe

Änglabarnet - tack för de dagarna, det ska vi göra om.
Rings snart? Saknar dig verkligen..! Puss

Postat av: Ärtan

Du har blivit utmanad av mig, kolla in min blogg!! Puss!

psst tack för de dagarna!!! puss!

2006-08-05 @ 22:20:16
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: Askungen

Härliga bilder...

2006-08-06 @ 19:08:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1532/
Postat av: Camilla

Bra fråga gällande Mr.Romance.... måste kolla noga och sen rapportera!

2006-08-07 @ 00:12:32
URL: http://rainred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback