Blivit utmanad - som jag smart slingrat mig undan i åratal.

Det är för jävligt och ha blivit utmanad. Och speciellt av CrazySigge... hoho.
Men är man så är man.

Fem saker i min bil: (har ingen så vi tar innehållet i mammas nissan)

1. I framsätet: kartor till världens ände.

2. I baksätet: en enorm barnstol som tar plats.

3. I bakluckan: en massa oljor, vätska och biltvätt-medel.

4. I handskfacket: en massa böcker om instruktioner ang. bilen samt övningskörningsskylten.

5. På den vänstra sidan: en ny tanklock av plast intill själva tanken som syrran E köpte på vägen till pappa efter att vi hade åkt utan huvudtanklocket så den hoppade av från biltaket............

Fem saker i min handväska:

1. Två 1kronor och en 5krona.

2. Plånbok.

3. Mobil.

4. Lypsyl.

5. Nycklar.

Fem saker i min frys:

1. Glass.

2. Vitlöksbaguetter.

3. Kära falukorv.

4. Kycklingfiléer.

5. Grönsaker.

Fem saker i min garderob:

1. Kläder, kläder, kläder och åter kläder. Dubbelt upp.
2. Skor, skor, skor och åter skor.
3. Väskor, väskor, väskor och åter väskor.
4. Slipsar i flera färger (obs! de är mina, inte Tomas).
5. En BIG-pack toalettpapper. hoho.

Fem saker jag skulle ta med till en varm öde ö:

1. Solkräm.

2. Hängmatta med tillhörande kudde.

3. Flaskor med isvatten.

4. Bra böcker.

5. En uppblåsbar båt, ifall jag tröttnar och vill hem.

Fem personer jag väljer att utmana:

mippy.blogg.se
tompan.blogg.se
web.1asphost.com/saraaselling/
pallis.blogg.se
ellisw.blogg.se




Tack för mig - nattdjuret som gärna sover om dagarna.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej! Ja, det var jag när jag tittade efter. Och jag tittar in i din blogg ibland och du skriver fortfarande fint ;) Det verkar som att alla har blivit utmanad för nutiden! :)

Postat av: Ärtan

Det är alltid rolig att läsa din blogg..:) ses imorgon!!! ;) puss

2006-07-20 @ 11:04:28
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: Askungen

Läser och hur har du det där?

2006-07-21 @ 11:54:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1532/
Postat av: Ärtan

Tack!! tack för du finns när jag behövde pratat när jag hade det jobbigt... Pusss på dig!!! bloggen om fallens dagar/lisseberg är uppdaterad..:)

2006-07-27 @ 01:21:38
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: sandra

hehe ja det är riktiga surisar här uppe :-) längtar tillbaka ner åt södern... sköt om dig!

2006-07-30 @ 12:43:35
URL: http://dii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback