För de vetgiriga; lite vett om mig.

Idag: Tillbringade förmiddagen på min favorit joggningsrunda och i eftermiddag blir nog lite sol samt lugn och ro.
Igår: Ehh... jo! Passade Oscar, tränade och svettades m. Selling, Big Brother.
I förrgår:
Hittat min favorit joggningsrunda!
Imorgon:
Då blir det att återse Babe samt springa Vårruset.
I övermorgon:
Nähä, skulle man inte ta dagen som den kommer, som det sägs..?
Humör just nu: Glad, pigg samt glömsk (glömde precis spisen på).
Stjärntecken:
Lejon.
Väder:
Eftermiddagssol och lite blåsigt.
Bästa egenskap: Öh.., är ganska bra på att skratta samt få andra att skratta.
Sämsta egenskap: Att jag jämt kommer försent - mer eller mindre.


Favoritmånad: Juli-augusti.
Tv eller film:
Beroende på vad det är på teven och vad bioduken bjuder på.
Bok eller tidning:
Beroende på bokens handling och tidningens innehåll.
Bar eller nattklubb:
Nattklubb - dansgolv är ett måste.
Arbete eller skola:
Inget vardera men så småningom...


Morgon eller kväll: Mittemellan.
Klädsel just nu:
Gul linne utanpå en vit linne, blåa leebyxor, hästsvans m. svart gummisnodd.
Sällskapsspel eller tvspel:
Tvspel.
Kramas eller pussas:
Pussas.
Promenad eller bio:
Hm, kan faktiskt inte välja...


Öl eller vin: Öl när man är som fullast och (vitt) vin i endast ett glas, inte mer.
Godis eller snacks:
Godis.
Byxor eller kjol:
Bägge två!
Senast sedda film:
Gilbert Grape.
Barn:
Nej.
Djur:
Katten Opus, som nu bor hos pappsen.
Utbildning:
Birgittaskolan 91-2000, Kvinnerstaskolan 01-05, 5 månaders djursjukvårdspraktik i Stockholm.


Stamgäster på din blogg: Det kan man undra... troligen Tompan, Selling samt Mippy.
Förhållande eller singel:
Förhållande.
Hetero, bi eller homo:
Hetero.
Fotboll eller hockey:
Suck... Om jag måste välja så hockey - på TV.
Kärlek eller vänskap:
Kärleken jag har till vissa - oslagbart.

Glasögon eller linser: Nej och nej.
Storstad eller småstad:
Småstad (Örebro samt byhålan Gagnef).
Stökigt eller städat:
Ganska städat.
Restaurang eller hemlagat:
Hemlagat.
Tävling eller lek:
Lek.


Jacka eller kappa: Jacka.
Stark eller svag:
Har inte gjort armbrytning på ett bra tag.
Hus eller lägenhet:
Lägenhet.
Brun eller blek:
Brun.
Favoritbutik:
Ica - där kan man överleva.


Favoritnöje:
Träffa vänner, tillbringa tiden på min favorit joggningsrunda, fika, spela kubb samt shoppa.
Favoritmat:
En massa förutom kassler - absolut.
Fjantig eller tuff:
Beroende på situationen men tuff för det mesta. ho ho.
Händer eller fötter:
Fötter, för de bär mig varje dag och har nuvarande fina målade tånaglar.
Sparare eller slösare:
Slösare.

Kopierat det här från mippy. Hm hm.

Kommentarer
Postat av: sess

jag är ossså din stamkund härinne! haha puss :p

Postat av: SnorValp

Bra att du fattade det :)
Förresten.. Kul blogg!

2006-05-16 @ 18:55:41
URL: http://www.snorvalpen.blogg.se
Postat av: Ally

Och I might kopiera det från dig :P hmm

2006-05-27 @ 00:44:56
URL: http://princessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback