Lite fakta hit och datt - inget vettigt eller ytligt.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"...affärer. Spdana aktioner mot judiska läkare, advokater och affärer ägde rum över hela Tyskland."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min klädställning med min och Tomas kläder som redan är torra från igår då vi tvättade (kl 07.00).
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Igår, på fotboll - Sverige mot Island *ovanligt nog*
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Hmm... gissar på att klockan är typ 20.30? (20.33)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Ingenting.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Idag, cyklade hemåt från jobbet på La Baguette.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Snokade i Nattis blogg.

8. Vad har du på dig?
Vit t-shirt, gråa Nike-byxor, svart trosa och Intersport-strumpor.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Ehh... Kommer inte ihåg än hur mycket jag funderar, hm hm.

10. När skrattade du senast?
Idag på jobbet.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En del tavlor och en enda ros.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja! Byxor som ser ut som kjol (vänta, det kommer...) och har en bit tyg som framhäver ut sig precis mellan benen och just den biten påminner om ett par blygdläppar..!!

13. Vilken var den senast film du såg?
Såg på "Day after tomorrow" igår kväll.

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
BIL, kläder kläder och åter kläder, mitt drömhus (lite längre fram) och en härlig resa.

15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Hm... Finns det någonting? Hoho, jo, att jag tycker MYCKET om att spela tv-spel och hålla på med typiska GRABB-spel på datorn (däremot inte CS). Men inte så ofta nu längre, har inte tid.

16. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Hm. Skulle nog välja att ta bort falskhet hos oss människor. Det är brist på äkta känslor i världen.

17. Tycker du om att dansa?
Yes.

18. George Bush?
No. Inte så värst mycket.

19. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Det svarar jag på om några år.

20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jo, kan tänka mig det men inte för alltid. Kanske några år.
21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Öh, om det ens skulle ske så säger Gud nog '"jag tror inte på dig heller".
MEN om jag skulle bestämma vad Gud skulle säga så skulle jag vilja höra "Du har förvandlat världen från svart till en pärla".

 




Tack för mig.



Kommentarer
Postat av: Ärtan

Okej så nu vet man lite mer om dig.. hähä..:D

Jaa, 2 år är inte så farlig, bra ju.. Synd att du inte kan ansöka nu... Jaa barn är alltid härliga!:D haha... underbar..:)

Postat av: natty

tihi boll. du e kul du! :D jadå livet rullar på, trivs som fisk i vattnet! älskar min lgh! med skolan, har vi praktik på 6 veckor. är på tredje vecka nu. vad tiden gick fort! nu på fredag ska jag åka t kära mamma. samla massor mammas enegri ;) med dig, hur leker livet för dig då? kram!

2006-10-17 @ 19:07:16
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: natty

som sagt är du kul du! :D vad bra att livet leker för dig! jobbar du på la baguette? kanske ska man komma förbi å beställer samt spana in hur du jobbar ;) tihi! kramis!

2006-10-24 @ 13:26:26
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: Sokrates

haha vaddå.. min blogg handlar ju massor om mig :) men ja, sedan jag flyttade till örebro har det blivit mindre bloggande..

2006-10-30 @ 23:52:34
URL: http://www.limed.org
Postat av: Askungen

har en ny blogg...

2006-11-13 @ 08:50:24
URL: http://askungengwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback