Väntar spänt på en speciell bok - som kommer avgöra min kunskap.

Hm, jag är ledsen. Att jag inte skrivit på evigheter, säger vissa... Så nu skriver jag en kort, tror jag att det blir..?

Öh, vad ska jag skriva om nu... För några dagar sen hade jag en massa, men nu. Tom i huvudet. Hm, iallafall det där med Biologi-kursen - läser mest hemma på distans och väntar på första tentan som blir i mars. Därefter ska jag på två lektioner, en går ut på att vi ska stoppa in läroverken om smaksinnet, tungans placeringar av bitter, besk, sött, osv, i våran hjärnor. På den andra lektionen får vi laborera blodomloppet, bland annat få en stick i fingret och se vilken blodgrupp man tillhör - en sådan lektion. Blir trevligt att se klassen, vad det går mest ut på - biologi-nördar, biologi-de-som-tror-de-vet-allt eller biologi-snobbar... Hoho. Än så länge har jag inte ännu fått biologi-boken som jag beställt för 300:-. Väntar spänt.

Tittade på några bilder hos mamma för några dagar sen och hittade dessa, från min födelsedag i somras. Öh, hade inga bra tårta-tallrikar så det fick bli vanliga mat-tallrikar. Därefter köpte mamma en hel hög tårta-tallrikar i glas... Hm. Det skrattar jag åt fortfarande. Och ärligt talat, tårta-tallrikarna har aldrig blivit diskade. Men jag ska, lovar.


Jag och brorsan. ---------- Tomas glömde att ropa "omelett" in i kameran.

Oh, nu har man träffat en del folk som man inte sett på länge - är ett år nog länge?
Tack Linda för onsdags! Ta och ses igen snart, va - då menar jag snart.
Tack för helgen, Babe. Hörs kanske i helgen, via en bild.
Hm. Det var nog inget mer. Kommer jag på nåt så återkommer jag. Ses.

Förresten! Nu ägnar jag mig åt en egen experiment  - hur roligt en brunett kan ha.
En (ungefär) nyblivande brunett har man alltså blivit. Kanske inte en äkta sådan men vi får allt se hur länge det håller - hur roligt en brunett kan ha.




Tack för mig - och mitt bruna hår. Med slingor i.

Kommentarer
Postat av: din käre Tompan :)

Jag ser helt störd där på bilden :P men sanningen är, kära läsare: Jag pratade med Julias brorsa, men ja, jag satt lite konstigt.

Men du tycker om mig ändå ;)

Puss puss!

Postat av: mippu

mäh! jag är också en brunett nu! utan att ha berättat nåt för dig :S

är iaf nöjd med min nya hårfärg och mina ögon lyser upp av det bruna håret. *jag nöjd* :D det passar dig säkert med!

saknar dig min baby!

2007-02-13 @ 12:03:24
URL: http://mippy.blogg.se
Postat av: Askungen

Låter great!

2007-02-13 @ 12:25:12
URL: http://askungengwall.blogg.se
Postat av: Askungen

Bild?!

2007-02-13 @ 12:25:16
URL: http://askungengwall.blogg.se
Postat av: Kristofer

Sopht, har många bollar i luften. Men det kommer ett intressant inlägg snart, det vill jag lova.. :) Hoppas ditt liv som brunett blir förmånligare.. Men det är svårt, det.. tror jag. :D

2007-02-14 @ 10:16:45
URL: http://kristopher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback