Solen stiger fram som en gentleman nu med 99,99 % framöver tills den slocknar.

Nu börjar mina semesterveckor... har en del saker inbokade och ser fram emot det för fullt! Hoppas bara jag hinner med precis allt jag vill göra dessa veckor.

Hoho, har även hänt en del under veckan; en sista-minutensfest, en del garv samt en del sörjande på jobbet, fått min semester, knäppa stunder som man bara vill smita ifrån, längtat till fredag och havet...

Idag hade jag med mig en urkul (kanske inte så kul egentligen men Bella garvade iallafall) berättelse till jobbet och det löd såhär; när jag kom hem igår hastigt och skulle fixa mig inför festen, tog jag av mig byxorna precis innan jag klev in i duschen. Därmed märkte jag att något ramlade ut ur byxorna... "Va fan...?" och sen märkte jag att det var en bit av baguetten från jobbet, som hade hamnat i kläm precis i mina "uppvikta" jeansbyxors fickor, gissa vad jag skrattade medan jag duschade. Det var vitt bröd iallafall, om ni undrade. hoho.

Nu är min semester här och då hoppas jag på fint väder, och det lär bli fint så småningom! Solen stiger fram som en gentleman, hoppas jag att det gör!

Imorgon gäller det... Havet och allt det där. Skulle på Fallens dagarna men nu blir det en kryssningsresa för min del istället. Till Tallin, och därmed ska vi sova på ett spa-hotell med all grejer de erbjuder där! På tisdag är man hemma igen. Som HON vill, hon ville tydligen att jag skulle nämna VEM jag åker med; "den smarta brunetten" enligt henne. Öh. Tror lättare och veta vem om jag nämner ordet "Helena" istället. Hm. Ska bli härligt med såna avslappande stunder och lite lyx-liv... Speciellt med henne.

Ja, en knäpp stund hade jag på min rosa cykel, sent igårnatt... Jag cyklade alltså hemåt från krogen, och det var en (observera: OKÄND) kille som sprang bredvid i precis samma takt som jag cyklade. Han tecknade "jag sova-hos-dig", jag bara öh och skakade på huvudet och cyklade vidare men han sprang och envisades ändå. Öh, vart är världen på väg? JAG åtminstone var på väg hem, lite mera normalt antar jag. Hoho.
Till slut stannade han och vinkade av mig, medan jag hade den dära minen som om att jag nyligen sett en sådan padda (har fobi för dem) och sen började jag bara gapskratta hela vägen hem. Bättre sagt; hur mycket nerföråt är världen på väg? Skrattar.
TACK alla för igår, att jag ens började fixa mig vid kl 21 inför en fest... har nog blivit något finare (fint folk kommer sent). hoho. Bilder kommer sen!

Kommer sakna dig, F, men vi har kvar kontakten oavsett! Nu lär det bli ganska tomt, men vänjer mig nog. Får iallafall se dig igen snart. Sakna!

Nu blir det härliga veckor här, där och speciellt i Gagnef. Lovely!
Om jag glömt något så återkommer jag. Bilder återkommer jag med iallafall, oavsett.
Ha så skithärligt nu, folket därute. Glöm bara inte att le! speciellt när en kamera dyker upp. hoho.




Tack för mig - har även semester från bloggen. Ses, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Den SMARTA!

Meh!!!!! klart alla vet vem "den smarta brunetten" är även om du inte skriver dit namn! :P.. hoho... Iaf apan o alla de där vet ;). skrattar :D... Ojaa.. IMORGON ÅKER VI! uperhärligt!... Måste packa snart :s.. Johojoxos! Pussa! ;)

2007-07-19 @ 23:44:36
Postat av: natty

du har blivit utmanad!

Postat av: piggelin

uppdatera?:p Är nyfiken hur det var på din semester:D

2007-09-14 @ 14:30:27
URL: http://dansarengirl.blogg.se
Postat av: Elenor

Jag ville bara tack för i lördags! ;) hoppas att vi ses snart igen! puss

2007-10-04 @ 21:11:05
URL: http://www.snowboardgirl.blogg.se
Postat av: piggelin

:-) Okey, ska hålla utkik!
kram!

2007-10-17 @ 22:02:18
URL: http://dansarengirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback