Dagens nyhet

Nu tänker jag inte babbla... Ville bara säga att vi hittade nyckeln! David kom tidigt hem från jobbet, så letade vi i tvättkorgarna. Ja, och så typiskt så hittade vi nyckeln i den sista korgen, denna typiska blåa IKEA-korgen. Herregud, så lugn blev jag!
Tack folk som kommenterat iallafall. Hoho.
Förresten, stängningen behövde jag inte ta ansvar för utan Alexandra tog den istället, seriöst vad skulle jag göra utan henne på jobbet?! Då slapp jag åka en timme... (tog kompl. ledigt, om ni undrade).
Tackar och bugar, Nyckelguden fanns väl med oss... Men! Tänker åtminstone hamra upp min smartaste julklapp ändå, tror det får bli i den nya lägenheten. Oh. Nu är det även rekord, 3 nya inlägg här av mig på några få dagar.

Nej, nu är det slut på babbel. Ska njuta av min sista lediga dag, eller nåja två lediga dagar. Ses!




Tack för mig - och för Nyckelguden.

Kommentarer
Postat av: wikens

applåder, applåder.. Äntligen hittade du.. Som sagt, nyckeln kan ha bena även vi inte visste, dom hoppade visst bungyjump, men linan skar av och hamnade i den blåa säcken med märkt " IKEA " fullt med rosa kläder lite överdrivet med rosa... hehehe..



Då blir det nog ingen komp. ledighet imöra för dig, ludi.. Upp i ottan kl sex och kör i den vanliga rutiner, 5 min innan bussen kommer och ect....... =)



/wikens O´lAnners bua.

2009-01-05 @ 16:40:10
Postat av: Markus Hyrenius

Sluta aldrig att blogga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback