Om 8 dagar kommer Finast

Om exakt åtta dagar kommer hon!
Ska bli så kul... Fan också, kommer bli en helg full av skratt osv osv.
På fredagen då har man After work med jobbet, och då ska Finast få komma med och sen ska man absolut gå på födelsedagsbarnets fest på lördagen, och då är Finast med också. Ska bli väldigt kul!
Vill skicka in en bild på oss, en väldig kul kväll!


Måste ju även tacka henne, annars skulle det nog bli lite svårare för mig och Daypon att... Liksom att förstå varandras brister, eller hur man nu ska säga!? Hoho.


Måste ju också nämna att jag saknar Dej, Katrin! Och det gamla jobbet, bara ibland!
Men vises snart igen, K.


Hehe, måste jag även nämna att jag längtar efter att få flytta... Hm hm.
Nej, nu ska man gå och sussa... Godnatti och sov gott, gott folk!





Tack för mig - Finast tackar nog för sig också. Katrin också!

Kommentarer
Postat av: linda

hihi mysigt!

2009-01-23 @ 02:19:18
Postat av: bebesara

haha du är kul du. jag ser verkligen fram emot nästa fredag! synd bara att helger är så korta dock! :s



pussilussi/S

2009-01-23 @ 12:53:24
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-27 @ 11:19:40
Postat av: Keke

Din blogg kommer jag nog att läsa flera gånger.



Kenneth

2009-02-04 @ 10:00:16
URL: http://internett4000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback