FUN FUN

Oh ja. Kände mig skuldsatt. Att jag åtminstone borde uppdatera här innan jag åker imorgon - från Sverige.
Samt inte lova för mycket. Jag sa ju att det skulle komma bilder på lägenheten i förra eller förra förra helgen men det kom inga, beklagar min kära läsare!!!!!! Jag får skylla mig själv - har så fullt upp även om rastlösheten stiger ibland. Inte van att vara ledig... Yes. Man har semester!

På tal om bilderna på lägenheten - jag säger såhär nu att bilderna kommer när de kommer. Alltid något!

Nu var man iallafall ensam hemma, hade räknat med att uppdatera men icke sa nicke. Så skönt o varit ensam hemma ett bra tag, inte så ofta man är det, och börjat inse hur mycket jag verkligen tycker om Daypon och att jag går omkring och glömmer att äta - bara för att han finns där. I tankarna alltså. Inget annat. Älskar dig för mycket, David!
Men! Nu till det mest postiva är att jag får träffa honom igen om... 8 dagar.
Längtar! Men först vill jag iväg från Sverige och göra det jag och Johojoxos ska! Bada och slappa i solen!

Och ja, nu har vi köpt bil. Äntligen... nu har man märkt två bästa sakerna i livet - Bil och Diskmaskin. Diskmaskinen har alltid funnits i mitt liv men bil... Ja, nu kan man nog inte klara sig utan bilen.
Speciellt när SJ.se inte funkar som den ska!
Åkte iväg till centralstationen idag och köpte en sista minuten biljett från automaten när sj.se inte ville visa upp priserna, så irriterade! Men man får tacka bilen för det - den körde snällt rakt fram och tillbaka hem.

Precis likadan fast med 5 dörrar. Verkliga bilen kommer på bild sen.

Åh, nu kan jag knappt bärga mig för att jag ska ÅKA imorgon! Ska bara först ner och hämta tvätten som självklart torkat klart för flera sekunder, minuter, timmar sen. Aldrig mera våt tvätt in i lägenheten. Och aldrig mera 22kvm. Aldrig mera utan bil! Och diskmaskin, förstås.
Men det är ju det vi inte vet vart vi ska åka... Får bestämma oss spontant imorgon i Arlanda. Det hela blir ännu mera spännande då, kanske får vi ett skitigt hotell mitt i landet som stinker eller så får vi ett 5-stjärnigt hotell. Man kan ju alltid drömma. Verkligheten kommer ikapp en till sist - för vår del blir det imorgon.

Nu har jag bestämt mig, jag ska varken ha en STOR födelsedagsfest, nej inte det. Orkar inte med det så jag kidnappar mina tjejer och fixar en middag härhemma med lite vitt och rött vin. Då är ju Sellingen med också som kommit hem från Laos. Välkommen hem. Ännu mera välkommen till Göteborg! Hoho.
Blir härligt att återse mina tjejer igen! Allihopa - bara om de kan komma annars så kidnappar jag dem. Hm.

Sen blir det härliga Öland, ett bra tag sen man var där sist och ska bli kul o återse landet igen - den här gången med bilen! Hoho.
Jaja, får återkomma efter jag anlänt till Sverige. Vises igen! Bilder kommer sen - när de kommer.

Sade till någon att jag skulle uppdatera bloggen - fick "FUN FUN" till svar.





Tack för mig - fun fun.

Kommentarer
Postat av: Daypon

vad sött du e.. älskar dig med babe(K)<3

2009-07-10 @ 18:01:54
Postat av: Pea

väntar på nytt uppdatering....:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback