småle

Men fan... Nu skriver jag nåt. "Äntligen" tänker många men jag tänker bara "orka". Har tappat lusten att skriva, varför vet jag inte, det har bara blivit så. Lite bloggtorka här liksom, men skitsamma. Nu får jag tänka orka och bara sätta igång!

Hm, vad har hänt senast... min semester då jag skrev här sist. Känns som att semestern var för några veckor sen, och det har faktiskt gått 3 månader sen dess. Har varit både tråkiga och roliga saker som dykt upp runt omkring mig - det blev ingen resa från j-vla Arlanda! Ibland kommer verkligheten ikapp en, jag och Johojoxos fick åka hem. Därefter sa vi "aldrig mera sista minuten-resa, vi bokar INNAN nästa gång". Nu kan man småle (små-le) åt det, man har iallafall en resa bokat till den 29:e december men inte med J utan med Daypon den här gången - det blir mera pussar då. Det fick bli till Egypten, har ni varit där så hotja gärna till om tips och alllllllt annat! Öppen för förslag. Pyramiderna ska vi åka till iallafall.

Det rullar på med bilen som vanligt, nu måste vi dessutom börja söka efter en kombi för det har blivit så att en viss Romeo kommer hit hem till oss i sommar om flera månader. Då behövs en större bil. En Romeo är en hund. Brun som choklad. Fråga inte hur jag vet färgen när den inte ens har fötts ännu. Hoho. Jag vet iallafall inte vilken färg det kommer att vara på bilen, alltid något det.

Ja... Var det något mer... orka.

Bilderna på lägenheten kommer sen.
Juste det! TACK TACK TACK folks, även ni som inte kunde komma, för min systemkamera, har tagit skitfina bilder med den och vilken kontrast och skärpa! Aldrig mer mobilkamera. Några bilder kommer upp här så småningom. TACK allihopa! Ni vet vilka ni är. Och slutligen; tack Sony.

Någon sa "När man säger något stort eller litet eller däremot klagar på något så säger någon annan ´Skriv en bok´" Kanske skulle man göra det? Och sen se om den kommer ut i pocket. Kanske lite svårt när man har bloggtorka...
Men beundrar vissa som skrivit en bok och vissa som aldrig tröttnar på att klaga på precis allting. Hur orkar de? Men nu orkade jag skriva ett inlägg, åtminstone, så det borde inte vara så "orka" att skriva en bok. Men problemet är att man inte vet vad man ska skriva. Barnbok, Vuxenbok, Fantasibok, Verklighetbaseradbok, Faktabok eller t.o.m. Inredningsbok. Det finns ju också en massa bloggar att välja mellan. Några skitar och några favoriter.

Tänk om man fick en bok i knäna (eller huvudet) där det stod ´skriv en bok´ - lite ironiskt....... Nej, nu räcker det. Nog om böcker och nog om orka. Vi får se när jag skriver igen! Vises!







Tack för mig - skriv en bok.




Kommentarer
Postat av: sandin

man blir farten i skallen när man är sjuk. ;) hoppas att du blir frisk snart!



PUSS!

2009-10-14 @ 20:29:27
Postat av: Markus Hyrenius

Halluja!

Fanimej på tiden. :)

Men vilken kamera blev det?

Krameli

2009-10-15 @ 16:54:54
Postat av: Jessica

Jippi! Härligt med ett linlägg, bra jobbat! ;)

2009-10-19 @ 21:29:44
Postat av: Johojoxos

Tack ;). Saknar dig! Pussss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback