JA, på landet, så helvetes heller!

Jävla skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu är jag bara så förbannad. Min cykel (OBSERVERA: stod ute vid vägen PÅ LANDET. Ja, P-Å  L-A-N-D-E-T) och vad såg jag när jag letade efter den nu ikväll.... Ja, en j-vla mark med enbart gräs och skog därbakom bredvid en hästhage... Kunde hästar prata så helvetes heller!
PÅ LANDET! Och jag parkerade där endast för 15 timmar sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÅ förbannad har jag inte varit på veckor... J-vla skit!

TACK LÄSARE för att ni lyssnar på min ilska.... Jag ska fan fixa det här! Få tillbaka min cykel eller få en ny - även om jag är utan försäkring just IDAG. Synsk tjuv eller vad!?!

Men åh, snälla nån, P Å  L A N D E T........................................................
Säg mig om du varit med om något värre ang din cykel... och någon j-vla synsk tjuv ksk? Det finns väl tjuvar överallt antar jag.

Kanske ska man gå och bli hemlös så har man inget som tjuvar kan stjäla, så himla skönt! HA för dem!







Tack för mig - och j-vla tjuven, han/hon ska få!

Kommentarer
Postat av: Johojoxos

suck! Ja, det är ju på landet man tror att såna saker aldrig skulle hända. Blä! Det är ju inte första gången din cykel blir stulen heller :(.. Jag har inte upplevt värre än så, men min cykel blev ju stulen från min balkong i brickebacken.. Var din cykel låst? Men ja, du får locka tjuven med något o stå bakom buskarna o filma när han/hon snor ngt o sen sätta dit henne/honom :p.. hehe :).. Puss!!!

Postat av: Fia

hej! Det ska bli härligt och få hämta hem Amy, kommer att hämta henne den 8 juli. Det blir en lång resa till Norge, men det är värt! :)

Kul att ni oxå skaffat er en valp! Ja, sovmorgnar kan vi drömma om, förhoppningsvis får vi det snart ;)

Vilken ras är er?

Ha en härlig sommar! kram

2010-06-20 @ 16:55:55
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, vi längtar så! Jag läser alla böcker som jag hittar, just nu är vi inne på boken om klickövningar. Verkar vara spännande, vi får se om vår Amy är intresserad av den. :) Ska även snart anmäla mig till en trimkurs, kan vara bra och kunna. ;)

såå sött med en brun labrador, de är inte så vanliga, eller hur? Amy föddes den 9 maj, så hon blir exakt 2 månader när hon hämtas, och är då inne på sin 9.e vecka. Ska bli kul och läsa Romeos blogg! Vi kommer inte att skapa något egen för Amy, hon får dela med oss, men vi får se om det blir många inlägg om henne, så kanske lika bra med en egen blogg ;)



Kram!

2010-06-22 @ 21:28:25
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback