Katter och grodor.

Jävla blogg..! skriver man sådär j-vligt bra så försvinner texten - sånt borde förbjudas!
Försöker igen - även om det inte blir lika utstrålande text. om katter och grodor.

Nu var man tillbaka igen - för att äga tiden åt skrivsugna och dyrbara händer och så Julia-aktiga skrivandet. men det är ganska svårt och skriva, men gör det iallafall. inte för att jag inte har så mycket och säga, utan det är så att den högra dyrbarheten blivit biten, enligt mina ögon, av en katt idag på jobbet.
Det gjorde inte så värst ont, som när min mammas gamla katt bet min vänstra dyrbarhet för några år sen, men det sved. och nu kanske man måste tvingas och äta antibiotika igen. vi får se imorgon, om dyrbarheten nu svullnar under dess då jag ägnar mig åt min skönthetssömn då är det kört - då blir det en antibiotika-vecka. Vi får se.

Den vänstra dyrbarheten har fyra små ärr sen då bettet av mammas gamla katt satt sig fast, igenom all antibiotika, tills idag. och för alltid. men det blir nog inga ärr den här gången. hurra hurra - inga märken för livet den här gången, troligen.
Tack för lov för all antibiotika. annars... ja, vem vet.

Nu till en annan vettig sak... Jag ler varje gång när dessa grodor hoppar runt över dessa gula Chiquita-bananer, även åt den ensamma grodan som vill ha båda Chiquita-bananerna (se annonsen längst ner). men det är inte för att Chiqutia nu vill uppnå ett visst krav genom att:
* Chiquita-bananen ska vara 100% kladdfri
* Chiquita-bananen inte ska ha onormal lukt
* Chiquita-bananen ska vara fri från fukt
och bl.a. att fläckar på dessa Chiquita-bananer inte får täcka mer än 1 cm2 av bananens totala yta och att Chiquita-bananen ska vara minst 18 cm på längden (andra vanliga bananer skall vara minst 14 cm på längden, enligt EU-standard) utan för att det dyker upp ett visst namn när jag ser grodan/grodorna - du vet vem du är.
saknar dig - även om vi inte kommer att ses på en evighet.
Tack grodorna! och Chiquita  - för ett bra kvalitet på dessa härliga och gula grejer även om anteckningarna låter som om det kommer från planet Mars.




Tack för mig -
men önska mig `lycka till´ om dyrbarheten nu äter upp sig och måste banta - med hjälp av antibiotika.


Annons..................................................................................................................................................................................
http://www.chiquita.se/mainSite_content.html
Annons..................................................................................................................................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback