Någon sa "Om du vore ett vittne blir förövaren fast imorgon".

Namn: Julia A. R.
Alias: Ludi eller Guldleendet (eller julia pulia pullaren enligt Sarah).
Ålder: Snart 22 (öh).
Bostad: I Tomas lägenhet (ja, det är fortfarande hans).

Komplex: Mitt skit till vårta under tån (det ska bort). Har även vissa "komplex" men störs mig inte av dem; eksem (en typ av psoriasis), en massa födelsemärken och sänkt hörsel.
Avskyr: Lögner, orättvisa i världen och kassler.
Tycker om: Mina vänner, min familj, Tomas, att skratta, att måla/rita när jag väl känner för det, kläder, djur samt serien Sex and the city och Runway.
Min favoritchips: Öh, äter inte chips så ofta men gillar annars de med dillsmak och grillchips (obs! med smakfull dipsås som t.ex. taco eller tomat och örter).

Ditt bästa minne: Hm... Det måste nog vara då jag och lillebrorsan, då vi var små, hade som värst bästa fantasier om våra grannar, som att de var spöken, gick in i vårt hus och tog saker och allt annat.
Ditt sämsta minne: Sommaren då min pappas stroke krigade mot oss.
Pinsammaste du gjort: Fick ett kort skickat till någon jag gillade utan att få något svar.

Din bästa sida: Min intelligens.
Din sämsta sida: Allt kommer i detaljer, även skräpsaker som datum och tider. Någon sa "Om du vore ett vittne blir förövaren fast imorgon".
Beskrivning om dig själv: Glad, pratsam och delvis öppen (om personkemin inträffar), blond, blåa ögon, ganska lång och har ett leende av guld fastän det kan brista då jag är riktig förbannad.
Kärleklivet: Det livet är nuvarande leken i sandlådan med pojken Tomas.

Klädstil: Jeans, t-shirt, enkla men snygga linnen, ballerinaskor, söta kjolar och en del från H&M.
Vad finns i fickorna: Vart? I jackan, kjolen, byxan..? Isåfall brukar jag inte ha grejer i fickorna för det mesta men annars mynt, kvitton och mobilen i jackan.
Jacka: Min kakigröna vårjacka (med en rosa blomma fastklämd på) från La Redoute.
Klädsel just nu: Svart bredlinne, mysiga gråa nike-byxor, rosa-grårandiga trosor.

Bästa personen du vet: Får man se i spegeln och tycka? nej, skämt åsido. Om jag måste välja: Den som skapade de som jag har olika slags kärlek till. Lustigt nog, så vet jag inte vem Det är hur jag än vill veta.
Sämsta personen du vet: Usama BinLadin.

Drömyrke: Veterinär/djursjuksköterska och det ska jag bli!
Dröm: Att få möjligen och uppleva saker innan jag går i graven (att hoppa bungy jump är överstökat).

Det första du tittar hos killar: Öh,.. Rumpan faktiskt (bakifrån) och ögonen (framifrån) och profilen (från sidan).
Det roligaste du gjort: Åkt på resor med vänner samt passa Oscar och det lär jag fortsätta med.
Piercingar: Nio stycken (bara i öronen).
Tatueringar: Nej.

Samlar på: Har på sista tiden omedvetet samlat på statyer som har en gestalt av människor.
Ditt rum: Vilket rum? Sovrummet rymmer en säng, byrå, en matta, en massa kassar med mina saker i, resväska, två fåtöljer, en hög av kläder och en massa tvätt. Övriga rum ryms skrivbord med dator, hyllor, hörnsoffa, soffbord, TV, fåtölj, matbord och stolar, en antal krukväxter, WCstol, handfat, duschplats, sminkbord och få mattor.
Intressen: Åh gud, kolla däruppe... Där finner du det mesta.

"Beskrivning av vänner om dig" det tar jag någon annan dag; det tar ett tag innan man hunnit skriva ner allt. Precis allt. Hm.
Jaja, har ingen tid för stunden så det här får duga än så länge, sen ska jag troligen skriva om en enorm viktig sak som man fick en särskild uppfattning om igår men man får se hur många som bryr sig... Vihörs!





Tack för mig - sköt om er, folket därute! Lev gött och soligt men undvik cancer.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Kul att läsa en presentation om dig, Julia och hur har du haft din helg, vad har du fått smaka på helgens erbjudanden?

Kalaset för grabbarna, och med en festlig stämning, mest Boys men vi överlevde Tuppgården.
Vi hade det trevligt, kan skicka över bilderna när vi ses på MSN Messenger.

Sandin verkade ha det kul med oss....
Mycket diskussioner om dövhet och teckenspråkighet.
Kom gärna förbi Dövas Hus den 14 juni kl 18 då handlar det om Dövhet och Teckenspråkighet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback