Ett sms som kan betyda så mycket.

Oh och hej!

Har haft en bra dag, faktiskt. Inte för att jag inte ofta har det - jag har ofta bra dagar. Men idag har det varit ganska speciellt men samtidigt inte så speciellt ändå.

Försov mig.
Cyklade till Annalysen.
Jobbade fram till fem.
Cyklade till stan.
Träffade Sellingen.
Satte mig på spinningscykeln.
Vätskan, så kallad svett, blev till flod.
Cyklade åter hem.
Mobilen blinkade grönt.
Ett sms från Babe.
Saknar henne. Så väldigt mycket.
Mitt liv skulle inte se ut som det gör idag om hon inte fanns.
Hon borde nog ta och tacka sina föräldrar, vetja. hoho.




Saknar dig!



Tack för mig - Babe tackar nog för sig också, hon. godnatt, gott folk därute.Ta chansen medan den verkar.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej! :) Ja, den var verkligen snygg. Blev förtjust direkt jag såg den. Men jag vet inte om den är tillräcklig varm för att användas till vintern, jag som fryser så lätt.. :) Det blir nog ngn varmare till vintern. Jag längtar att få använda den. Haha.. Hoppas du hittar ngn jacka som "tar hand om dig" haha.. Du får ha det bra och ha en skön helg. Kram Fia

Postat av: mippu

åh, jag saknar dig också. till hundraett procent.

jag tackar också dina föräldrar för att du finns! Puss

2006-09-15 @ 18:29:44
URL: http://mippy.blogg.se
Postat av: Stifmeister

Hehe.

Jo, jag vet, Så nu har jag börjat tveka om jag ska plugga socionom, lr om jag ska inrikta mig på nån speciell område istället. Ska prata vidare med syon på Cityakademien närmare min avslutning på KomVux.

Hur går d me livet annars, händer i helgen? Såg dig cykla på den där 30-km/h sträckan snart efter Baronbackarna idag lite efter tre.. ;P

Puss

2006-09-15 @ 23:16:24
URL: http://stifmeister.blogg.se
Postat av: Ärtan

Heej, tack tack så mycket!!! :) Ja det är härlig att ha en sån vän!! ;) Allt bra annars??

2006-09-16 @ 10:58:14
URL: http://www.artan.blogg.se
Postat av: Jessie

Heej! Vet inte om jag svarat tidigare, men jag svarar isåfall nu! Ja det är jättehärligt att få bära barnet och uppleva det. Jätte roligt! Ja det där med namn är det ju jätte svårt, men vi har tittat och funderat massor och så har vi en a4 papper som vi ibland skriver ner om vi kommer på något. Det finns några namn vi gillar, men svårt!! Det kanske blir bättre senare. Hoppas allt är väl med er och när ska ni skaffa barn? hihi.. Krampuss!

2006-09-18 @ 09:03:45
URL: http://nosstunk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback