Springer längs löparspåret med Tiden, med stort T.

Hinner inte med tiden. inte med stunden heller. Allt går/har gått för snabbt.
Skulle egentligen ha uppdaterat igen för några dagar sen MEN hann inte. Inte nu heller, ägnar mig hellre min tid i soffan med mina två små gäster - Basilia och Mimosa.

Sätter iallafall upp en bild, som ni får njuta av för tillfället - tills jag hunnit ifatt tiden igen.

29266-129

Jag och Oscar som springer ifatt varandra. Finns ingen tid alls, där vid min mammas torp.
Öh. Mamma tog den suddiga bilden, om ni undrade... hoho.

MEN! några saker måste nämnas:

* Tack för godispåsen i posten via dörren. Hoho.

* Vises på söndag, kommer att vänta på dig och krama dig så att du nästan dör när jag ser dig. Vi fixar det här! Saknar dig, Gos!

* Linda! Tack för igår, vises snart igen!

* 99% dum och 1% söt. Omatunto!

* Börjat sakna dig... men jag ler ändå. Vet var du finns ifall.

* Fröken Finast, vi kommer få våran äventyr igen på lördagnatt på väg till Göteborg! Skojpojki!

* Tack för att du räddar mitt liv för stunden. Mojan och Fajan slipper. hoho.

* Saknar dig, Opus! Väldigt mycket. Ska nog åka upp till dig snart, och pussa ihjäl dig! Absolut.

* Ja, och du blogg-tittaren; det var allt för idag. Tack för idag. hoho.




Tack för mig - och för min korta tid här men vises. Lovar.

Kommentarer
Postat av: Askungen

:) :) Kommentera snart !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback