En vanlig fredag men samtidigt inte

Herregud, har inte skrivit här på evigheter... Nu gör jag det.
Har haft den dära magsjukan, då menar jag verkligen den dära, för det var inte kul. Det värsta jag varit med om på länge tror jag, spydde hur som helst och grät ibland. "Jag vill dö..." - just då ville jag bara dö. Hade ont överallt och magen var inte alls sams med mig. Nu är den så ganska vänlig igen och vill ta emot vissa rätter, men köttfärs på polarbröd i ugn äter jag nog aldrig mer - fastän det var gott just då. Men som tur hann jag komma hem innan allt kaos - tack Daypon för att du fanns där och ändå inte kunde göra något när jag ville dö.
Däremot var det jättehärligt att träffa familjen igen, dessutom pappa också!

Var på jobbet idag, efter exakt en vecka med all påsk, Örebro och sjukdom. Blev fullt upp med att friskanmäla mig, höra av mig till personal/förälder som sökt efter mig under veckan, att återigen ändra lite i scheman, kolla upp semesterveckorna och ha matte som vanligt - och så stängningen till sist. Så trött var man i bussen hemåt, rätt ovan fortfarande efter ha tappat all kraft men härligt att jobba igen, faktiskt! Men däremot vill man inte jobba imorgon - ja vi har öppet hus i några timmar... Så är det.

På tal om semesterveckor, i juli ska man äntligen åka utomlands igen! Den här gången blir det endast med Johojoxos, ska bli skoj! Vet inte vart vi ska ännu men vi får minsann se... Sol och bad!
Här i Sverige skiner solen hur mycket som helst, blivit lite solbränd i ansiktet idag efter ha varit ute på rasterna, nu kan man äntligen ropa att sommaren är på väg! Ingen kall vit bomull därute nu på ett bra tag... Låter för bra i mina ögon.
Ayia Napa - 04


Även om man ska jobba så blir nog den här helgen jätteperfekt för min del, ikväll har det bara varit favoriten Pikmin, imorgon blir det tjejkväll med Jessica istället för bowling och utgång och på söndag tror jag att jag ägnar min tid åt Daypon och bara ha honom för mig själv - om han inte planerat något annat förstås!
Iallafall, jag har nu fastnat in i beroendefällan av tvspelet Pikmin, ibland blir det ännu roligare utmaningar inne i rutan än i själva livet - just nu lever livet med mig bara som det ska och inget speciellt som händer nu - rätt skönt. Att saker händer i rutan och bortom rutan är det bara som vanligt. Lovely!

Cash... Hoppas det blir några tusen sedlar ikväll. Som jag sa en gång, bara han kommer hem med en bunt sedlar så blir jag väldigt nöjd - kanske blir det Jensen då... Eller iallafall inget polarbröd med köttfärsi ugn. Nej tack.
Förresten, på tal om ugn och lite annat, är så väldigt nöjd med en allra egen ugn och den nya lägenheten är bara så... snygg! Snygga möbler som jag är nöjd med men för lite färg på väggarna kanske men det kommer!
Bilder på lägenheten kommer sen, sen och sen. Dessutom bilder på badkar & balkong, det kommer. Hoho.



Blir alltid ett "aaaah" med dej, syns imorgon!
*krokiga-vampyrtänder*






P.S. Om ni undrade så levde Mr Bärbara upp igen! D.S.



Tack för mig - och min vanliga fredag.

Kommentarer
Postat av: alexandra

tack för att du ställde upp idag ! =) jag somnade i bilen på väg hem och har sovit sen dess. är helt slut... men tack =) kände att jag behövde få sova ut. ha så kul på jobbet imån ;) vi ses på måndag! kramar <3

2009-04-17 @ 23:56:20
Postat av: Fia

Hej! Kul att du hittat min blogg! Brukar oxå läsa din blogg, du bör uppdatera ofta ;)

Ja, ananaspajen är såå god, både som varm och kall. :)

Ha det bra du med!

Postat av: linda

gumman, min nya blogg :) när ses vi igen?

2009-05-09 @ 15:11:00
URL: http://gommish.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, jag lääääängtar till Juli!!!! <3 :D Pusskraaam! :D

2009-05-18 @ 17:14:16
URL: http://charmeleon.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Fin blogg du har! :)



Ska vi följa varandras bloggar via Bloglovin?



Trevlig kväll!



Leonard

2009-06-14 @ 16:54:45
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: mamma

alltid härligt att träffa dig min dotter! Skriv lite oftare...ja nu är det midsommar och äntligen semester. Ska bli kul att träffa dig o david snart...Kram

2009-06-19 @ 21:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback