Här kommer ett segt inlägg för sega råttor

Men helvete! Precis när jag skulle logga in på blogg.se för att (äntligen) uppdatera ett inlägg... Då såg jag en bild av "Ice age 3". Måste ta och se den, om den kommit ut än?!

Åh, för det första måste jag skrika ut att jag trivs så j-vla bra i Göteborg, lägenheten har jag förälskat mig i... Speciellt nu när fönstren är finputsade, Daypon såg ju hur jag kämpade med köksfönstret i sekunder, minuter, timmar. Det stora i vardagsrummet var lättast, faktiskt.
Nu är det bara ett fönster i vardagsrummet och sovrummet som är kvar. Puh.
Oha, det blir BILDER på lägenheten i helgen för er som har väntat så läääääääänge! Men blir mera bilder sen också när vi tapeteserat/målat om, tänkte lila eller mönstrat i vardagsrummet (fondvägg) och sen något fondvägg i sovrummet. Gardiner också. Blir så j-kla snyggt sen! Även om det är snyggt redan nu... Hoho.
Passar dessutom på att göra lite reklam för mina möbler här som ska säljas... Tillåtet, tror jag?!
http://www.blocket.se/orebro/BILLIGA_mobler_pga_flytt_22313294.htm?ca=8&w=1

Men iallafall, alltid kul och trivas så bra någonstans! Då har jag gjort och valt rätt, som jag tvekade för i början...
Nu när man vet exakt vart man vill vara så har man fantasierat lite... Men bestämt mig för en sak: köpa hund nästa år. Blir antagligen en brun labrador som jag brunnit för i flera år - Gud och mamma vet hur många år!
Jobbet, sen dess jag känt mig hemma där så har jag lärt mig otroligt mycket - är otroligt glad att jag får vara kvar och höra att jag gör ett bra jobb.

En sak måste jag åtminstone skryta för världen - jag har blivit moster igen! En liten pojke har inatt äntligen vågat smyga sig fram, ca en vecka försen. Man får allt hoppas att jag och Daypon får träffa honom *små fingrar, händer och fötter* på söndag, då vi ska hämta mina grejer i Örebro. Sen är man ute ur Örebro för gott, alltså aldrig mer Örebroare om inte om jag ändrar mig, och min fina 52 kvm där överlåts till en Tony.
Ska bli skönt att slippa bära på möbler och flyttlådor på ett bra tag, när man nu hittat hem.
Ett helvetes 22 kvms lägenhet (fattar inte att boendet kan kallas för l-ä-g-e-n-h-e-t) har man iallafall upplevt - med D och två katter...

Någon sa "11 dagar kvar" - och när du har räknat klart så är man ute i ev. Spanien eller Afrika eller åtminstone någonstans därute iallafall. Sol och bad!
Göteborg har gett sol de senaste dagarna, alltid något! Hoppas på samma heta i hela sommaren med några regndagar, efter regn kommer solsken. Alltid. Tänker på och håller av dig, J.

Hm... något mer... Öh.
Jo! Pikmin-spelet har jag överlevt till slutet, nu sover spelet utan vidare. Nu brinner mitt intresse mest för jordgubbar, i kall mjölk...
Dessutom bestämt mig - ingen tatuering för min del. Kan tänka mig hur det smärtar ändå in i huden när jag ser Daypon sköta om sitt frivilligt sår.

Förresten. Mr Bärbara dog igen... Men lever inombords, ska återliva upp honom sen.
Äh. Det var inget mer nu inatt. Tack folks som saknat min blogg, när man minst anar det så dyker det upp frågor om när det ska uppdateras igen. Hm.
Måste ladda upp en favoritbild på Leon.
 





Tack för mig - och för min sega blogg som är några sega råttors favorit.

Kommentarer
Postat av: Johojoxos

yupp, eleven days left ;D.. Längtar som faen! :p. Haha, ja, klarade ni att bo i en 22 kvms lght i flera månader så klarar ni det mesta :D. Haha. Oh, ja ääntligen uppdaterade du! :p. Uppdatera oftare! :D. Miss u, vi ses om 11 dagar påväg ut till det fria ;D.. Pusskraam xas :p

Postat av: linda

åh så härligt att höra att du mår så bra och allt är så toppen och grattis t moster igen, hihi :)håller med johojoxos att u borde upd oftare ;) pusspusss

2009-06-28 @ 23:22:26
URL: http://gommish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback